W nawiązaniu do rozstrzygniętego Konkursu: „Edukacja Ekologiczna w szkołach i przedszkolach na rok szkolny 2020/2021” informujemy, iż wprowadzony został nowy wzór formularza wniosku o numerze 1.14.0.
 

W celu podpisana umowy wniosek z aktualną datą sporządzenia (zaznaczając w punkcie A.8 odpowiedź „Aktualizacja”) należy:

  1. przesłać do Funduszu poprzez Portal Beneficjenta;
  2. wydrukować, podpisać oraz złożyć, bezpośrednio lub za pośrednictwem podmiotu świadczącego usługi pocztowe lub kurierskie, w siedzibie Funduszu.

Ponadto należy dostarczyć dokumenty wskazane w piśmie informującym o decyzji.

W punkcie G należy zaznaczyć odpowiedzi zgodnie z informacjami wskazanymi w formularzu:

  • „Tak”, o ile dokument jest załączany do wniosku.
  • „Nie dotyczy” zaznacza się wyłącznie w sytuacji, gdy rodzaj zadania, wnioskowana forma pomocy lub status formalno - prawny Wnioskodawcy, nie wymaga złożenia danego załącznika.
  • W przypadku aktualizacji wniosku, gdy stosowny dokument został załączony do wniosku pierwotnego i nie jest ponownie dołączany, zaznaczamy odpowiedź „Wniosek pierwotny”.

Na etapie aktualizacji wniosku nie należy zmieniać zatwierdzonego przez Zarząd zakresu rzeczowego Zadania oraz dokonywać przesunięcia kosztów. Dopuszczalne jest wyłącznie zaktualizowanie terminów realizacji poszczególnych działań.

W przypadku, gdy na etapie oceny wniosku, byliście Państwo wezwani do wyjaśnienia liczby konkursów, wycieczek, bądź warsztatów, proszę pamiętać o prawidłowej ich liczbie w składanych dokumentach. W przypadku punktu „F.2.” formularza, dotyczącego pomocy publicznej, należy wypełnić go zgodnie z przesyłanymi wyjaśnieniami, jeżeli takie były konieczne na etapie oceny wniosku lub zgodnie ze złożonym wnioskiem pierwotnym.

Załączniki