Przejdź do treści

W dniach 2-3 października 2014 r. uczestniczyliśmy w Forum Promocji Województwa Łódzkiego

Zdjęcie, W dniach 2-3 października 2014 r. uczestniczyliśmy w Forum Promocji Województwa Łódzkiego
2 października 2014 r. w Ossie koło Rawy Mazowieckiej Pan Witold Stepień - Marszałek Województwa Łódzkiego dokonał uroczystego otwarcia Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2014, którego Organizatorem jest Departament Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi.

Przemówienie Pana Marszałka skupiło się na przedstawieniu ważnych aspektów dotyczących procesu budowania marki regionalnej i marek lokalnych. Zagadniernia te, wraz z innymi dotyczącymi skutecznej promocji, marketingu internetowego i mobilnego, staną się głównymi zagadnienaimi poruszanymi podczas serii wykałdów oraz warsztatów zaplanowanych na potrzeby tegorocznego Forum - zapowiedział Pan Marszałek. Na Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2014 przyjechali głównie:

  • przedstawiciele środowiska samorządowego z całego naszego województwa,
  • reprezentanci innych instytucji zainteresowanych założeniami programu kreacji i promocji marki województwa łodzkiego na lata 2012-2016.

WFOŚiGW w Łodzi reprezentowany był przez Panią Katarzynę Szyposzyńską - Pracownika Zespołu ds. Promocji.

Uczestnicy tegorocznego Forum mieli okazję uczestniczyć w wielu ciekawych wykładach oraz warsztatach dotyczących promocji, strategii skutecznego budowania silnej marki, sposobów wykorzystywania narzędzi internetowych, takich jak np. social media. Spotkania prowadzone były przez specjalistów, którzy w swojej codziennej pracy zajmują się kwestiami dotyczącymi promocji i marki. Wśród nich byli m.in.:

  • Pan Paweł Tkaczyk - ekspert ds. budowania silnej marki, który wystapił z wykładem "Dobra strategia promocji regionu to połączenie kreatywności i .... szablonu",
  • Pan Ralph Talmond, działający aktywnie na czterech kontynentach w sferach dotyczących komunikacji, kretaywności, mediów, który przedstawił ciekawe i innowacyjne zagadnienia związane z "Design thinking and the unknown future - czyli projektowania w świecie, który zmienia się szybciej, niż my potrafimy te zmiany zrozumieć",
  • Pan Piotr Lutek - marketingowiec, ekspert w dziedzinie związanej z marką, który mówił o "Metodach i narzędziach pobudzania marek miejsc",
  • Pan Robert Stępowski - specjalista ds. marketingu miejsc, który podczas prezentacji "Kieszenie pełne telewizji. Od multiscreeningu po własne media" zaznajomił słuchaczy m.in. z zasadami dotyczącymi skutecznego planowania kampanii w mediach - głównie telewizyjnych,
  • Pan Bartłomiej Rak - specjalista ds. mediów społecznościowych takich jak: Facebook, Twitter czy Youtube, prezentujący zagadnienia związane z "Social mediami w marketingu miejsc".

Całość wydarzenia uświetniła obecność mediów: telewizji, prasy i radia.

 

 

 

Biuro WFOŚiGW w Łodzi zamknięte dla Klientów od 16.03.2020 r. do odwołania

Biuro WFOŚiGW w Łodzi zamknięte dla Klientów od 16.03.2020 r. do odwołania

Biuro WFOŚiGW w Łodzi zamknięte dla Klientów od 16.03.2020 r. do odwołania

Informujemy, że ze względu na zaistniałą sytuację epidemiologiczną w Polsce, a przede wszystkim w trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne, podjęto decyzję o wstrzymaniu bezpośrednich spotkań i konsultacji w siedzibie WFOŚiGW w Łodzi. Od 16 marca br. do odwołania dokumenty można składać do skrzynki podawczej znajdującej się przed budynkiem Funduszu przy ul. Dubois 118, 93-465 Łódź, tradycyjną drogą pocztową lub za pośrednictwem EPUAP. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego z naszymi pracownikami, którzy są gotowi udzielić odpowiedzi na wszystkie Państwa pytania związane z realizowanymi przez Fundusz programami i przekazać pełną informację na temat realizowanych wniosków. Wykaz telefonów i adresów mailowych znajdziecie Państwo klikając poniżej umieszczony napis - "Zobacz więcej informacji". 

Zobacz więcej informacji

Ta strona korzysta z ciasteczek zgodnie z naszą polityką prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się z jej postanowieniami.